Best in skin and hair care for 2017

By Beauty junkie - 10.1.18

Hi again. Last year was definitely skin care year. I finally got clear skin and I can be confident without makeup. I found some great brands, tried some hyped products and found best products that make my skin feel so good, fresh and healthy. 
Also this year was year of trying new hair care regiment that proves to be good for my dry hair. This post will be about that and I'll show you favorite brands and products.

Još jedan post o favoritima iz 2017. godine je pred vama, a ovaj put tema su proizvodi za negu kože i kose. Kada pogledam prošlu godinu sa sigurnošću mogu reći da je to godina u kojoj sam se posebno posvetila svojoj koži i podarila joj pravu negu. Konačno sam dovela svoje lice u stanje kojim sam prezadovoljna i koje čini da se osećam lepom i sigurnom u sebe. I dalje postoje nedostaci na mom telu, i u 2018. godini sebi s am obećala da ću više nege posvetiti upravo tim delobvima koji su i dalje pod uticajem akni i bubuljica.
Zato vam sa velikim uzbuđenjem donosim današnji post i jedva čekam da vam pokažem svoje favorite.


All skin care products I'll talk about are affordable and I think that it is so good that now we can find good skincare that doesn't have to be to expensive.
Let's starts with worlds most affordable and most talked about brand - famous The Ordinary.
I explore this brand more and more and I am willing to try some new stuff but few things I keep in my skincare routine for sure are:
  • Salicylic acid 2% - I use it as a spot treatment
  • Azelaic acid suspension 10% - for clearing acne scars and healing acne and pimples that are active.
  • Natural moisturizing factors + HA - perfect day cream for oily skin and excellent moisturizer before makeup application
  • Niacinamide 10% + Zink 1%  - controls sebum production and helps mattifing skin - usually use it on hot days
  • Hyaluronic acid 2% + B5 - best if my skin needs more water and if I feel dry in winter days
Ovo godine sam mnogo toga probala, a jedan brend se po svojoj globalnoj popularnosti svakako izdvaja i zato ćemo prvo pričati o proizvodima brenda The Ordinary. Verujem da je većina čula za ovaj super povoljan brend preparata za negu lica, koji je razvijen sa ciljem da kvalitetnu negu pruži svima. Ja sam uspela da među potpuno čudnim i pomalo štreberskim nazivima proizvoda pronađem one koji mi odgovaraju i kojima se stalno vraćam. U ovom postu pričamo o njih 5 iako svi nisu na slikama.

  • Salicilna kiselina 2% - proizvod koji mnogo volim, jer pomaže u sasušivanju bubuljica na licu i telu
  • Azelaična kiselina 10% - magija - kremica koja pomaže kod nerpavilnosti na koži i izbeljivanju ožiljaka od bubuljica.
  • Hialuronska kiselina 2% + B5 - je hrana za dehidriranu kožu i pomaže mi u nezi masne kože, jer joj omogućava dovoljno vlažnosti.
  • Hidratantna krema + HA (natural moisturizing factors +HA) - odlična lagana dnevna nega za masnu kožu i odlična podloga za šminku.
  • Niacinamid 10% + cink 1% - matiranje kože i smanjenje lučenja sebuma - koristim je samo kada je vreme napolju toplo

Two brands that I'll talk about are made in Serbia, and that is one of the reasons I love them so much. These products have been really helpful with my acne prone skin and make my skin feel fresh, young and beautiful.

First brand I'll introduce to you is a dupe for The Ordinary. They have so similar products and are similar in prices and bran name is Lipo cosmetics. I tried their products by the end of 2017. and fell in love with few.
  • Toner with fruit acids 5% is soft and gentle toner for evening application that exfoliates skin. This is toner with mostly aha acids.
  • Hyaluronic anti-age gel cream is so similar with Hyaluronic acid from The ordinary - it is light weight on skin and helps with hydration.
Second brand is called Burra cosmetics and they have the best day and night cream I tried so far when it comes to oily skin type. Last year 2017. their night cream become favorite of mine and it helped my skin whit dryness that have been made by the wind and cold weather. My skin always reacts on wind and cold so I need to put more care into it during winter times.


Dva domaća brenda koji imaju moje poverenje su svakako Burra kozmetika i Lipo kozmetika. O njihovim proizvodima sam dosta pričala, a lipo proizvode sam otkrila pred sam kraj 2017. godine i potpuno su me osvjili kvalitetom proizvoda koje nude i cenama koje su više nego pristupačne. O samom brendu možete čitati u ovom postu, a iz njihovog asortimana posebno ću izdvojiti:
  • Tonik sa voćnim kiselinama 5%
  • Hialuron antirigd gel
Burra kozmetika je moj stalni pratilac i dve kreme koje koristim su definitivno najbolje kreme za masnu kožu koje sam do sada probala. Verna sam im više od godinu dana i jako tečsko se odvajam od njih. Prošle godine sam probala njihovu noćnu kremu za koju sam mislila da će mi bitit premasna i jaka, ali ove zime ona mi je omiljeni proizvod, jer mi je koža dosta dehidrirana i potrebna joj je dodatna nega.

Basic of skin care is always good cleansing and clean skin on top of which you will put creams and serums.
Removing makeup is a must for me and best way to do that in the evening is by using micellar water - my favorite is L'oreal micellar water for combination skin type. It removes all makeup and does that fast. After that step I'll use bar soap as a second cleanser and I love soaps that have tea tree oil because that oil helps to remove all bacteria and impurities from skin. I buy this one from Turkish brand Farmasi because it is 3$ and does all the things I need. Bar soaps with tea tree oil you can find on site iherb.com and can you them on face and body.

Also like every other beauty junkie I started using sheet masks last year all the time. It is a spa treatment in my house. I love feeling that I have using them and love that someof them really works on my skin.
I enjoy Korean skincare and in Serbia we can buy MBeauty face masks that are super affordable and good quality. Also I found on site iherb.com more Korean skin care and some masks that I bought are like no other masks I tried and I think that whole experience with them is so good, but about them in some other post.

Popred svih mazalica o kojima pričam osnova negovane kože mora biti njeno pravilno čišćenje. 
Za moju kožu prošle godine najbolji proizvodi za skidanje šminke i čišćenje lica bili su:
  • L'oreal micelarna voda za mešovitu kožu
  • Farmaci sapun sa uljem čajnog drveta
O micelarnoj vodi sam posebno pisala, a čajno drvo je jedan od najboljih prirodnih sastojaka koji pomaže u čišćenju kože i ubija sve što može donositi nečistoću na vašu kožu.

Dodatna nega u prošloj godini bila je namenjena maskama za lice u maramici - MBeauty su sigurno najbolje kod nas, koreanskog porekla, pristupačne i sa bezbroj mogućnosti. 
Svakako domaći pandan je novi proizvod Multiaktiv kozmetike - maske u maramici koje su dostupne u 3 vrste i pored maramice u pakovanju se nalazi i serum za predeo oko očiju i usana i posebna noćna kreme. 
U 2018. godini nastavljam sa probanjem sličnih proizvoda i moram reći da sam na sajtu iherb.com pronašla maske u maramici koje su toliko drugačije i dobre da jedva čekam da svoje oduševljenje podelim sa vama u nekom predstojećem postu. 


When it comes to hair care I started Olaplex hair care treatment that helps my dry hair to be healthy and shiny. I use t when I got my hair died and that is every two months. This treatment helps with hair growth and overall look of your hair. When  use it my hair is easy to style and I do not need so much haircare products.
Basic hair care with Olaplex treatment is shampoo, hair mask and hair oil. 
I love this Wella hair oil that I bought year ago I think for black Friday and still I haven't use half of bottle. This oil is for shiny and smooth hair and I use t on wet and dry hair and love that it doesn't have greasy feeling to it or shows on hair.  

Other product that I fall in love in 2017. is Dove dry shampoo. Tati from same YT channel always speaks about this product so I decided to try it. This shampoo doesn't have white cast to it and I can use it two days in a row and my  hair will look super fresh. Only problem I have with this shampoo is sent. Sent is so strong that stays in hair and I can feel it by the end f the day. Without that strong sent this would be perfect dry hair shampoo.

In this post of course I had to have Fa deodorant because I use just them through whole year. In my every empties post you could see one of these bottles and I always buy more. 

Last product that is on picture above is Bioderma sun cream with SPF 30. This year I really get into using sun creams no meter time of year. In sunny winter days and hot summer days I'll use this cream.It is great because it is made for oily skin and it is light weight and doesn't clog pores and makes pimples on skin. 
Sun cream is important for making your skin looking younger and specially if you use acids on your skin, like I do, you must use SPF to prevent red marks on skin.

Kada je reč o nezi kose i tela, u 2017. godini počela sam redovno da koristim Olaplex tretman za kosu i to pri svakom farbanju - kosa mi je mnogo izdržljivija, jača, sjajnija i ne zahteve toliko nege kao pre, uz to jako lako se oblikuje i ovaj tretman je štiti od toplote.  

Ali iako koristim ovaj tretman na svaka 2 meseca u mojoj nezi kose osnova su šampon, maska za kosu i ulje za kosu. Prošle godine sam kupila veliko pakovanje Wella ulja, koje sam kupila na popustu za Black Friday, i još uvek ga imam. Čini mi se da nisam još ni pola bočice potrošila, a koristim ga pri svakom pranju kose. Ovo ulje je namenjeno zaglađivanju i sjaju kose i ja mislim da je odlično, jer nije premasno i mogu da ga nanesem i na suvu i na mokru kosu i da ona ne bude masna
Znam da ga neću potrošiti u roku trajanja, a ako se odlučim da ga ponovo kupim uzeću manje pakovanje, jer jednoj osobi je veliko pakovanje previše.

Fa dezodorans je tu, jer je u prošloj godinin bio u svakom empties postu i ni sama ne znam koliko boca sam potrošila, pa je red da se nađe i u favoritima, jer bez njega stvarno nikuda ne idem.

Dove šampon za suvo pranje kose je otrkiveno pred sam kraj godine i odmah je zamenio sve prethodne šampone. O njemu već dugo priča Tati sa istoimenog  YT kanala, pa sam ga i ja probala i oduševila se. Ovo je šampon koji ne ostavlja ni malo belog traga na kosi, koji može da se koristi i dva dana zaredom, od kog kosa nije slepljena već izgleda vazdušasto i prirodno, ali koji ima tako jak miris da me nekad guši. Taj miris ostaje na kosi, ali kada nanosim ovaj šampon nekada mi je previše i iskreno bih volele da nema tog mirisa.

Poslednji proizvod koji ću pomenuti jeste Bioderma zaštitna krema za lice sa faktorom 30. Upotreba kiselina na licu znači i upotrebu zaštitnog faktora bez obzira na godišnje doba. Ovu kremu koristim stalno i u ovim sunčanim zimskim danima, jer je namenjena masnoj koži i ne zapušava mi pore i ne stvara bubuljice, jer nije teška. Iako većina nas koristi kreme sa SPF zaštitom samo leti, upotreba kozmetike sa kiselinama naterala me je da zaštitini faktor koristim gotovo svakodnevno, i vama bih to preporučila, jer na taj način štitite svoju kožu i omogućavate da ona izgleda malđe duže vreme.

That is all in today's post and I would love to hear your favorites and products that you use daily. Also if you have some good recommendations for oily skin care share them with me.
Till next post...
By!
Dunja!

Toliko u ovom postu. Svi godišnji favoriti su na jednom mest, a vi podelite sa mnom koji su vaši favoriti i koje proizvode biste preporučila za masnu kožu. 
Do novog čitanja...
Pozdrav.
Dunja!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments