Nova GR metals kolekcija - grupna recenzija

By Beauty junkie - 17.12.17

O proizvodima Golden Rose kozmetike čitate često na mom blogu. Sa kompanijom Danijela commerce imam odličnu saradnju i svakih par meseci iznenade nas novim proizvodima koje nam šalju na testiranje. Svakako na IG vidite slike svih proizvoda koje nam šalju, ali u mojim recenzijama čućete detalje samo o onim proizovdima koji su se izdvojili i koje svakodnevno koristim i smatram da su vredni vaše pažnje i novca. Sve moje recenzije o njihovim proizvodima su moj iskreni doživljaj i sve te proizvode i dalje koristim i neke kupujem iznova. 


Na kraju ove godine kompanija GR prateći svetske trendove u šminkanju donosi nam novitete u vidu kolekcije Metals koja odgovara trenudu sjajnih, metalnih kozmetičkih proizvoda koji imaju odsjaj poput folije ili podsećaju na plemenite metale pa otud i ime trendu i kolekciji.
Iako su se proizvodi metalik završnice javili još prošle godine postaju popularni baš sada. Sve češće možete videti kolekcije sličnog naziva, a sa ovim trendom vraćaju se u modu sjajevi za usta koje su već par godina potisnuli mat tečni karmini. 

Danas vam pričam o 4 proizvoda iz ove kolekcije koje sam probala i koji su po meni odlična investicija i nešto što treba da probate.
Verujem da ste već videli slike ove kolekcije i znam da već postoje postovi i videii o ovim proizvodima, ali ja sam želela da vam predstavim ukupne utiske i dobro testiram proizvode pre nego što napišem post.


Ova četiri proizvoda sam koristila konstantno i oformila neki ukupni utisak, deo još testiram, a jedan deo noviteta sam vam poklonila.

Pričo počinjemo sa paletom za konturisanje - Metals sculpting palette - koja je verovatno najlepše iznenađenje u ovom postu. Palete ovog tipa se često javljaju, ali toliko često budu promašaj, jer jedan ili više proizvoda u njoj ne funkcionišu. Upravo iz tog razoga ova paleta je odlična investicija i rado je koristim svakodnevno. Sva tri proizvoda odlično funkcionišu kako zajedno tako i odvojeno.
Pakovanje je klasično crno i elegantno sa znakom GR koji se sija. Unutar palete su 3 proizvoda, svaki sadrži 4,5 g.
Boje u njoj su savšeno usklađene, a pored toga podtonovi su pogođeni i na koži izgleda prelepo.
Bronzer u paleti je odličnog podtona, nije narandžast niti taman, i na koži izgleda sveže i lepo. U jednom potezu dobijate definisan i topao izgled na licu i mada nije potpuno mat njegov suptilan sjaj nije ni primetan na koži. Čista desetka je ovaj bronzer, uz to nije mnogo pigmentovan pa nećete preterati sa njim.
Pored njega ovaj trio ima i rumenilo i hajlajter. Rumenilo je roza, gotovo pink i ima zlatan sjaj u sebi koji se na licu ne vidi prejako. Pigmentovano je, ali ne previše, jer je moguće pokupiti ga četkom i lepo naneti na kožu bez tragova, ali meni lično zbog same boje rumenila je dovoljno da jednom prođem četkom po proizvodu da bih imala dovoljnu količinu za oba obraza.
Hajlajter je pravi dragulj ove palete. Prelepo izgleda na koži i jako fino je mleven tako da neće naglasiti pore il bilo kakve nepravilnosti na licu, a odlično se sija. Mislim da o tome najbolje govori ova slika.

Cena: 924 din


Sledeća dva proizvoda o kojima ću vam pričati su u tečnom obliku i jedan je hajlajter, a drugi senka za oči. Proizvod od kog sam očekivala manje me je iznenadio mnogo više i to u pozitivnom smislu.

Na slikama gore vidite da su i senka i hajlajter upakovani u slatko plastično pakovanje u vidu tube koje ima aplikator nalik onima za karmine. Aplikatori se razlikuju kod ova dva proizvoda i za hajlajter je ovo čupavi aplikator koji je mekan i savitljiv, dok je kod tečne senke on čvrst, plastičan i spljošten. Oba proizvoda su jako pigmentovana i sjajna i senka ima teksturu koja je gušća i podseća na neki mus. Tekstura hajlajtera je tečnija, ali gotovo podjednako sjajna.
Hajlajter je pravo savršenstvo. Najbolje ga je naneti prstima na lice tapkanjem i tako ga sjediniti sa kožom. Obično se tečni hajlajter setuje nekim proizvodom u kameu ili prahu i tako možete nadograditi intenzitet ili ga ublažiti. Pošto je ovaj hajlajter jako sjajan ja volim da preko njega pređem kamenim puderom kako bih ga setovala i malo ublažila ekstremni sjaj koji daje.
Iako imam jako masno lice ovaj hajlajter se ne pomera sa njega i izgleda prelepo i uz to traje ceo dan. Moj je u nijansi 03 warm gold, a cena mu je 428 din. Kako izgleda na koži videćete na slikama dole.

A senka!? To je jedan od proizvoda sa kojim se malo volim malo ne. Ova senka je pre, pre, prelepa. Lako se nanosi i jako brzo suši. Moj predlog je da je ne nanosite direktno na oko, nego na ruku i odatle tapkanjem prstima nanesete na kapak ili da koristite neku sintetičku četkicu.
Senka traje jako dugo na očima i možete je naneti u dva sloja solobodno, ali moji jako masni kapci i ona se ne slažu baš. Moram da nanesem bazu da bi stajala na mojim očima, ali sa njom možete baš svašta.
Na nju možete naneti pigment i ona vam može biti baza. Tankom četkicom sam izvlačila ajlajner sa njom, igrala se sjajem u pregibu oka i u uglovima. Inspiracija sa ovim proizvodom je nepresušna i baš volim što toilko mogu da se igram sa njim. Da traje samo malo duže na mojim kapcima... U drugim postovima koje sam čitala o ovom proizvodu nikome se ova senka ne pomera sa kapaka, ali ja sam ekstrem bar po pitanju masne kože i tela.
Ponekad poželim da budem osoba na kojoj će testirati ovakve proizvode, jer znam da mnogima ovakav proizvod neće mrdnuti sa očiju, dok kod mene to nije slučaj, treba mi baza da ne izbledi i ne pomera se. Moja nijansa je 102 rose wood.
U svakakom slučaju probajte ove senke i igrajte se sa njima. A kako meni stoje videćete ovdeovde.

Cena: 428 din


Za kraj posta tu je i lak za nokte iz Metals kolekcije. Ovo je mini bočica. Pakovanje je lepo i četkica mi se sviđa, jer je dovoljno fleksibilna za lako nanošenje, i nije premala. Boja laka je metalik bakarna i nije baš laskava na noktima (uz moj ton kože), volela bih da je više zlatna, ili više crvena, ali i dalje je nosim. Sviđa mi se kako izgleda posebno u ovom novogodišnjem periodu kada sve šljašti pa su i ovakvi lakovi sve prisutni. Sigurno ću probati neku drugu nijansu. Na noktima oval lak traje bez krzanja sigurno 4 dana, što je dosta, posebno ako kao ja koristite kompjuter na poslu i veći deo dana provedete kucajući. Svi GR lakovi su odlični i jako ih volim, tako da ni ovaj nije izuzetak. Nijansa koju imam je broj 106.

Cena:158 din

Za kraj posta evo i kako proizvodi izgledaju na koži, svi sem laka za nokte.

s leva na desno: paleta za konturisanje, tečna senka, tečni hjlajter
paleta za konturisanje
gore: tečna senka, dole: tečni hajlajter
Da li ste probali nešto iz Metals kolekcije i da li volite ovaj trend? Kako vam se sviđa novi post?
Pišite mi da li biste uporednu recenziju GR metals senke za oči i Essence tečne senke, pošto je već bilo pitanja o njima.
Još novih postova se sprema sa super novim proizvodima i zato ostanite uz blog.

Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!


  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Obožavam ovu paletu, koristim je svakodnevno, i zaista je preporučujem! :)
    Hajlajter mi se takođe dopada, a ostatak noviteta čeka u redu za isprobavanje još uvek :)
    Šminke nikad dosta

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Paleta je divna i evo je putuje sa mnom, i ja probam jos neke novitete pa taman kad izade i tvo post moci cemo da poredimo utiske. :)

      Избриши