current favorites!!!

By Beauty junkie - 4.12.17

Last two months I tried few new products and go back to old favorites so I decided to write about products I used frequently or every day. 
Some of these products you've seen before and some are new but all are loved and used and I could really recommend them to you. 

U ovom postu govorim vam o omiljenim proizvodima u protekla dva meseca. Probala sam svašta novo, ali i vratila se nekim starim, dobro poznatim proizvodima i danas sve to sumiramo. Popusti za Black Friday su mi ispraznili budzet i sebi sam dala zadatak da 3 meseca ne kupujem sminku, ali zato mnogo novih postova o novitetima vas ceka, ali pre toga pričaćemo o onome što mi je poznato.


Let's start this post talking bout two palettes I use daily. It is my new Tarte cosmetics Face clay palette. This one blow me away when I tried it . You have full review of this palette and I must say that it worst every penny and I love how performs on skin and how it looks.
Second palette it so affordable but I must say that after this palette new highlighter palette I do not need. BH cosmetics spotlight palette is so pigmented, blendable and nice on skin and I use it every day and just love how it looks on skin - it is so much better then other high end highlighters.

Počećemo ovaj post sa moje dve omiljene pete. Jedna je svakodnevno korisćena i već mesecima voljena, dok je druga novitet koji me je oborio sa nogu i kojoj sam posvetila poseban post. Prva paleta je BH cosmetics paleta hajlajtera spotlight i od kada sam je kupila svakodnevno je kostistim. Mislim da su sve nijanse u njoj nosive, pigmentovane i mekane i na koži izgledaju prelepo. Probala sam i druge proizvode ovog tima, ali BH paleta mi je definitivno najveći favorit. 
Druga paleta je nova Tarte Face Clay paleta koja je namenjena definisanju lica i očiju. Nijanse u njoj su prelepe i mekane. Pigmentacija je jako visoka, ali ujedno se lako blendaju. Detaljan opis ove palete možete pogledati ovde


When it comes to foundation my new go to is Maybelline super stay 24h foundation that I use every day and I have already used half of bottle. It has full review on my blog and I will buy new shades so I could have my ideal one because this one is now to dark and has rose undertone for my skin.
Also you will see also palette for mixing foundations that I bought form Aliexpress and it cost me just 2$. It is so nice for mixing and I can clean it with micellar water and alcohol.
Didn't know I need it so much till I bough it.

Now lets talk about mascaras. Pink  one Essence I love extreme is old favorite and I always go back to this one when new mascaras make my eyes watery and itchy. Second one on this pictue is Maybelline Big Shot colossal mascara. I must say I didn't like it so much when I bought it I thought it was nothing special and one Maybelline mascara that I won't like but this mascara got better when it dried little and I love it now.

Eyeliner that I use again and again is also essence Liquid ink waterproof. I used it before and now I got back to it to find out that it is really that good and I use it now all the time.

Kada je puder u pitanju od trenutka kada sam ga kupila svakodnevno koristim Maybelline super stay 24h tečni puder. Iako je nijansa malo roza za moj ton kože uspem da ga uklopim i svakodnevno koristim. Nekad ga mešam sa drugim puderima i za to mi je super ova metalna pliočica za mešanje pudera koju sam uzela na sajtu Aliexpress. 
Kupila sam je za 2$ i stvarno nisam ni znala koliko mi je ova stvarčica potrebna dok je nisam kupila. Sada je koristim svakodnevno i stalno mešam nijanse pudera i proizvode.

Ako pričamo o maskarama uvek koristim više njih paralelno, a u poslednja dva meseca dve su se izdvojile. Essence roza maskara mi je uvek jedan od sigurnih proizvoda koje koristim ako mi oči reaguju na neke druge proizvode. Po ceni od 400din dobijate odličnu maskaru koja može da nadmaši mnoge skuplje proizvode - jako je crna, postojana, izduži trepavice i da im gustinu, sve što je od maskare potrebno.
Druga maskara mi se nikako nije svidela pri prvom korišćenju. Bila sam iznenađena da mi jedna Maybelline maskara ne odgovara. Ali kako je malo odstojala i prosušila se sada mi je odlična, jer trepavicama da i gustinu i dužinu i pri tom se ne truni i lako se skida sa očiju.

Još samo ajlajner da pomenem - opet još jedan stari favorit - essence liquid ink - mat crni ejlajner koji je vodootporan i neverovatno postojan. Još nisam probala Inglot ajlajner, ali od ostalih koje jesam ni jedan ne može da se poredi sa ovim, jer košta oko 350din, a bolji je od mnogo skupljih proizvoda. 


When it comes to one affordable brad you will see a lot on my blog - GR - these three products and one lipstick are my favorites last months. I am back to my dots phase when it comes to nails and these two I always pair. Glittery one has a lot of dots and they spread evenly on nails and nude one is a classic color that I love. Paired together they will last on nails at least 7 days and I love that. Top coat will not remove easily but i is like that with all glittery/dot  top coats.
Small black eye shadow is brow powder that I use always as a part of eyebrow routine but in last month I decided just to you this product because is super quick and easy to put one with angle brush. Color is just perfect for my brows and it lasts whole day on my face.
Lipstick I use a lot is from same brand is in number 23. This is one of the new shades they realized few months ago. It is cool tone gray purple and it is so nice on lips. Formula is the same as their other lipsticks and I love how affordable and long lasting they are.

Two more lipsticks are on pictures above and those are colourpop satin lips that are my favorite formula. Two color on picture are Eco park pink nude one and Lost deep red. Colourpop satin lipsticks have the best formula I tried they are soft on lips satin-matte and long lasting. I alwazs get drown to matte lipsticks because of shades but these are much better on lips.

Ako pogledate slike videćete sa se brend GR javlja najčešće. U protekla 2 meseca koristila sam više njihovih proizvoda, a pogotovo ove sa slike, kao i jedan karmin. Na slici vidite lakove za nokte - ponovo imam fazu "tačkica" kako je ja zovem - kada volim da nosim jedan lak preko kog ide drugi sa nekim tačkicama koje će ga promeniti. Ova dva su najčeđće korišćena - jedno je tamnija neutralno bež nijansa dok je drugi šljokičast. Super mi je što ova dva laka traju i do 7 dana na mojim noktima. Skinuti ih jeste malo problematično, ali tako je sa svim lakovima koji u sebi imaju neki vid glitera, oblika ili šljokica. 

Mala crna kutijica je GR puder za obrve. Ovo mi je jedno vreme bio proizvod koji sam stalno koristila. Nakon toga sam probala i gelove za obrve i oloke, ali uvek kraj sebe imam i jednu ili više ovih kutijica sa puderom, jer je to najlakši način da na brzinu postignem željeni oblik obrva. Puder se odlično ponaša i dugo traje na dlačicama, nikada se ne skida ako ne diram obrve ili oči. Moj je u nijansi 104, ali mogu da koristim i tamnije nijanse, jer nisu jako pigmentovane i mogu lepo da se sjedine sa vašom bojom obrva ili kose.

Karmin koji sam ovaj mesec najviše koristila od istog brenda je njihov tečni mat karmin u njansi 23. Ovo je hladna nijansa sivo-ljubičatog tona, i mada jako podseća na njihov poznati broj 13 ovaj je smireniji i blaži tako da će većini odgovarati.

2 karmina koja sam pored ovog koristila su Colourpop tečni karmini u satenskoj završnici. Nijansa Echo park je uvek sa mnom u mojoj torbi, a pored toga ova crvena nijansa Lost mi je omiljeni crveni karmin u poslednje vreme. Na usnama se ovi karmini ponašaju odlično, jer traju dugo, imaju polu mat završnicu i ne isušuju usne. Savršeni su.


That is all in today's post. Share with me your favorite products or ones we have the same. I would like to here from you ' what you like and what wasn't good you.
Till next post...
Buy!
Dunja!!!

Toliko u današnjem postu. Nadam se da vam se sviđa. Pišite mi u komentarima svoje favorite ili one koje delimo. Takođe pišite mi i o proizvodima koji vama nisu odgovarali.
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments