Current favorites!!!

By Beauty junkie - 11.10.17

I love reading these type of posts but I don't write them that often because I don't have new stuff to share with you every month and I stick to some favorites all the time.
But in last month I've been trying a lot of new stuff so I decided to share with you what I love now and why.

Zaista volim da čitam postove koji govore o favoritima, ali ih sama ne pišem često, već kad se desi da me neki proizvodi zaokupe ili iznenade. Iako probam dosta proizvoda volim da se držim onih proverenih i da ponekad dodajem nešto novo i drugačije. Prošlog meseca probala sam dosta stvari i zato ovaj post, jer su neki od njih postali omiljeni deo moje nege i šminkanja. 


Lets talk about skin care. In last few months I am in love with The ordinary hyaluronic acid + B6 that I can use daily and even every morning before applying my day cream and makeup. You should always apply first water base products and oil based last so everything could be absorbed into the skin. This product gives my skin so much hydration and then my skin is less oily.

All the other products are makeup. I really enjoyed some of them in last few weeks. Let's start with foundations. As you can see I use three of them. I love using L'oreal infallible matte foundation on it's own but other two I love mixing because I get best coverage and best longevity. I know people are always interested why I do so, but combination of MAC studio fix fluid and Revlon colorstay foundation is the best when you want your makeup to last whole day. I always set it with UD all nighter and I'm sure that it will stay no matter what.

Kada je reč o nezi kože u ovom postu delim sa vama omiljeni proizvod u proteklih par meseci. Hijaluronska kiselina brenda The ordinary je postala sastavni deo moje jutarnje i večernje rutine nege kože. Odlična je za hidrataciju i jako mi prija. Super je što svako jutro i veče mogu da je nanesem pre kreme i što pomaže da moje lice bude nahranjeno i manje masno. Odlična je i pre šminkanja, jer je ovo serum koji je vodenast i za 5 sekundi se upije u kožu. 

Ostali proizvodi koje vam predstavljam su dekorativna kozmetika koju skoro svakodnevno koristim poslednjih nedelje. 
Počećemo provo sa osnovom tj. puderima za lice koje zaista mnogo volim i koji su se pokazali kao odličan izbor za svakodnevno šminkanje, ali i za posebne prilike. 
Za svakodnevno šminkanje biram L'oreal infallible matte tečni puder u nijansi 22, koji mi super odgovara zbog velike moći prekrivanja, iako mi to sada nije potrebno, ali volim kako izgleda na mojoj koži i koliko malo truda jepotrebno da ga stavim. Druga dva pudera, MAC studio fix fluid i Revlno Colorstay koristim zajedno, tj. mešam ih kada želim zaista valiko prekrivanje i da šminka traje ceo dan i celu noć. Ovo  je moja omiljena kombinacija za sve posebne prilike i koristim je stalno na sebi i drugima, jer dobijam najbolje od oba pudera - za mene Revlon ima veću moć prekrivanja od MAC-a, ali MAC fix fluid traje duže, tako da je mešavina odlična kombinacija. Ako ih setujete UD sprejom All nighter ceo dan vam se šminka neće pomeriti sa lica.


When it comes to other products lipsticks are in focus last few weeks. I'm loving Colourpop ones I got with my last purchase specially ultra satin ones. On this picture you can see three on them - one matte  (middle one) Take five, two satin ones - Echo park and Lost (red).
Also I enjoy GR smart lips in shade 14 and GR matte liquid lipsticks in number 16. One more favorite from this brand is mascara, silver one, False lashes mascara
In this post I need to speak about RCMA no color powder that become must have in my every day. I think this is the best affordable powder in the world. I need to try Maybelline new one that everyone speaks about so I could compare it with this one. 
Most affordable products in this post are two from Essence cosmetics. Both are long loved and I buy them over and over - first one is their liquid eyeliner I bought just to remind if I love it as I remember and I do. It's perfect mat black eyeliner for 3$. Other product has the same price and it's their mascara that I really like and that I bought when every other felt to much and I had watery eyes all the time. This mascara gives volume and length to lashes and it stays on without flaking. It's called I <3 extreme.

Kada je setovanje šminke u pitanju, da bi ona bila na mestu najbolji puder u prahu je RCMA no color powder koji ništa ne može da zameni u mojoj rutini šminkanja. Odlično izgleda na koži i sa njim se ne prosijam sigurno 8 sati i to bez prajmera. 
Na red su došli i proizvodi za usne kojih ima najviše, jer sam njih najviše testirala.
Ovih nedelja ne odvajam se od 3 Colourpop karmina koja sam kupila, jedan u mat verijanti, dok su druga dva satenske završniceili, bolje rečeno polu-mat. Na slici mat karmin je onaj u sredini - Take five, a druga dva su satensk - Echo park i Lost (crveni karmin).

Pored ovih karmina u poslednje vreme najviše posežem za GR tečnim mat karminom u nijansi 16, pola sam ga potrošila i novim Smart lips karminom u nijansi 14. 
Od GR proizvoda među favoritima je narovano srebrna False lashes maskara koja mi je uz drugu sa slike omiljena od kada sam je probala, a znam da mnogi dele moje mišljenje.

Ostaje još samo par proizvoda da pomenem. Dva su stari favoriti brenda Essence cosmetics od kojih se teško odvajam. Prvi je njihov mat crni ajlajner koji sam pre stalno koristila i ponovo ga kupila da proverim da li mi se i dalje toliko sviđa i odgovro je DA. Ovo je savršen tečni mat crni ajlajner koji košta oko 400din, a ne razliva se, ne truni se i ne skida sa očiju ceo dan. 
Drugi proizvod je njihova I <3 extreme maskara koju sam kupila kada su mi oči suzile od svake druge. Neverovatno je da je cena ove maskare manja od 400 dina, a sa njom dobijate pune, dugačke trepavice u samo jednom nanošenju.

There are two more things to talk about, actually one brand, one type of product but in two colors and those are mine new Wycon eye pencils that I really enjoy this last few weeks. I tried them just to explore new brand and now I bought more stuff. This brand is Italian and thy are affordable more than Kiko Milan cosmetics and have some good products I'll speak about soon. Two pencils that you see on pictures are black and bright blue almost like turquoise color and they last whole day on the eyes and don't move around or slip anywhere.

That is all for this post. Hope you like it. Write me in the comments what are zour favorit products this month and till next post...
Buy!
Dunja!!!

Još samo dve stvarčice - tačnije jedan brend, jedan proizvod u dve nijanse. U pitanju su Wycon olovke za oči, koje sam skoro kupila i koje stalno koristim, posebno crnu i tirkiznu nijansu. Wycon je italijanski brend koji je vrlo pristupačan i mislim da su im cene manje nego Kiko Milan kozmetike. Ovo su prvi proizvodi koje sam probala, a kupila sam u Italiji još nešto o čemu ću pričati u nekom drugom postu.
Olovke su vrlo postojane na očima, mekane i kremaste i lako se nanose i razmazuju što je sve što tražim od jednog ovakvog proizvoda pa su ove dve ovih nedelja vrlo voljene i korišćene.


I to je sve u današnjem postu. Nadam se da vam se sviđa i da ćete u komentarima podeliti svoje favorite ovog meseca. 
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

3 comments