The Ordinary skin care for oily and acne prone skin!

By Beauty junkie - 29.6.17

When it comes to skin care my oily, acne prone skin has come a long way since high school and first diagnostics about skin type and the way it should be treated.
Whole this time I tried to get rid of sebum, pimples and acne but nowadays I know that good skin care makes me feel beautiful with all the imperfections on my skin. 

Kada je nega kože u pitanju moja masna koža sklona aknama je prošla dug put od srednjoškolskih dana do danas kada su nepravilnosti na mojoj koži smanjene i ja sigurna u sebe i bez šminke. 
Dugo mi je trebalo da se osećam dobro u svojoj koži, a sam proces lečenja i pronalaska odgovarajućih proizvoda konačno pokazuje pozitivne ishode. 
Naučila sam da mi koža nikada baš neće biti potpuno čista, ali takođe to ne znači da ne mogu da se osećam lepom sa kožom koju imam. Negovana koža se uvek primeti i zrači. 


Last year I started coming from organic skin care to cosmetics products that can help in improving my skin and stop ageing because I'm now almost 32.
Oily skin is a blessing when it comes to appearance of skin and ageing, you will always look younger and your skin will have much more elasticity and healthier look no matter your age. 
But oily skin needs right kind of care and can be tricky one because not all cosmetic products are targeted towards this type of skin and usually you will have to buy pharmaceutic products and give a nice amount of money for each product. 

Prošle godine prestala sam da koristim samo organsku kozmetilu i počela da svakodnevno upotrebljavam kozmetičke preparate koji treba da poboljšaju stanje moje kože i uspore starenje, jer sad mi je skoro 32 godine. 
Masna koža je na neki način BLAGOSLOV, jer ona sporije stari i duži period ostaje elastična i mlada. 
Ali, masna koža zahteva odgovarajuću negu, a često proizvodi komercijalnih kozmetičkih kuća nisu samo njoj namenjeni. Zato je potrebno da gledate medicinske preparate koji su malo skuplji pa zato nega masne kože znači izdvajanje veće sume novca. 

I needed a long time to figure out how my skin works and behaves and now I know which kind of product to use and what to look for. 
Brand The ordinary got my intention last year when Wayne Goss showed their product as a best product of the year and spoke about new brand that makes affordable skin care and is a revolution in the market. 

Bilo je potrebno vreme dok sam otkrila kako moja koža funkcioniše i šta joj odgovara. Sama sam otkrivala proizvode pomoću probanja i istraživanja, čitanja. Tako sam i otkrila The ordinary proizvode, o kojima je pričao Wayne Goss. Predstavljeni su kao jeftini i kvalitetni kozmetički proizvodi, koji se baziraju na nuci, hemiji i koji nude vrhunaki kvalitet poput drugih popularnih brendova, koji iste proizvode plasiraju po mnogo skupljim cenama. 

I really like concept of this brand and that is why I decided to try some of them. You will have to read a little bit before you decide what to buy. Also company suggests that you use just 3 products as a mixture,  no more, but you can mix different products for am and pm skin care. 
Wayne Goss has video about specific skin care for different types of skin using The ordinary products. It is really helpful and link to it is here
I decided to try three new products and if they are good I'll find out more and decide what products are also suitable for oily skin. 
As all my previous orders this one also came from their site deciem.com and I got products in 12 days. When you buy on their site you will get code to track your order and shipping is free if you spend 25 euros or more, otherwise shipping is 5 euros.

Stvarno mi se sviđa filozofija koju je kompanije Deciem razvila pod koju potpada i brend The ordinary. Da biste narucili njihove proizvode morate malo da "guglate" i čitate, jer na sajtu objašnjenja ima, ali ne dovoljno. Da biste saznali koja nega odgovara kom tipu kože predlažem vam da pogledate video Wayne Gossa koji u opisu ima listu proizvoda podeljenih po kategorijama za negu kože. 
Kompanija predlaže da ne koristite više od 3 proizvoda pri jednom nanošenju, što ujedno znači da vam se dnevna i noćna rutina mogu razlikovati. 
Sve moje prethodne porudžbine dolaze sa jednog sajta deciem.com koji je zvanični sajt. Porudžbine do 25$ podležu poštarini od 5$, a za porudžbine preko 25$ poštarina je besplatna. 


I bought Azelaic acid 10% ( 7,9 $), Niacinamide 10% and zinc 2% (5,9 $), Salicylic acid 2% (4,9 $). Since this is my first time using acids on my skin I firstly incorporate just Niacinamide and zinc in my skin care and used them in morning and night time. 
After one week I started using Salicylic acid just in the night time and just on bumps and pimples on my skin. After few day I added to my night time routine Azelaic acid and in the morning I just left Niacinamide. On top of these acids and serum I put my regular cream that's Burra day cream. 
Also when I started using acids I started putting SPF on my skin in the mornings before applying makeup. 

Ovom prilikom kupila sam 3 proizvoda - Azeličnu kiselinu 10% (7,9 $), Niasinamid 10% i Cink 2% (5,9 $) i Salicilnu kiselinu 2% (4,9 $).
Pošto je ovo prvi put da koristim kiseline na mom licu rešila sam da postepeno uvodim ove proizvode u svakodnevnu rutinu nege kože.
Prvo sam počela da koristim Niacinamid i Cink ujutru i uveče i nakon njega sam nanosila moju omiljenu kremu - Burra dnevnu kremu.
Posle nedelju dana počela sam da koristim rastvor Salicilne kiseline i to samo uveče i samo na bubuljice. Ujedno kada koristite bilo koju kiselinu SPF je neophodan tokom dana, tj. ujutru pa je i to postao sastavni deo nege moje kože.
Tek nakon dve nedelje počela sam da koristim Azeličnu kiselinu, koja je jača od salicilne, i koristim je svaki drugi dan, jer su me upozorili na nju i na moguće reakcije koje može izazvati na koži kada se koristi po prvi put. Nju koristim samo uveče i nanosim je najčešće na T zonu, ponekad i na celo lice. SPF je obavezan kada je koristite, minimum faktor 30.

So my daily skin care looks like this - washing my face, applying Niacinamide, day cream, SPF and makeup. Be aware that when you use Niacinamide you can't use Vitamin C as a skin care product.
For night time skin care I use - micellar water to take off my makeup, washing my face, applying Salicylic acid and Azelaic acid, cream on top. I do not use Azelaic acid every day because it's summer time and my skin could react so I use it every other night. 

Sada moja nega kože izgleda ovako:
Ujutru - pranje lica sapunom sa uljem čajnog drveta, Niacinamid serum, Burra dnevna krema, SPF faktor i šminka nakon toga. Budite svesni kada koristite Niacinamid da ne možete da koristite Vitamin C kao deo nege kože.
Uveče - skidanje šminke micelarnom vodom, pranje lica sapunom sa uljem čajnog drveta, silicilna kiselina na nepravilnosti i bubuljice, Azelična kiselina na T zonu ili na celo lice svako drugo veče, Burra krema.

Everyone's skin is different so what works for me doesn't have to work for others and otherwise. 
Results of my new skin care are visible when it comes to production of sebum because Niacinamide and zinc are meant for that. When it comes to my pimples and acne I can see that some old scars are now less visible. When it comes to new acne they are smaller and heal faster. I still have few big and painful coming out on these days in month but I think that they also heal faster. 

Moram da napomenem da ono što meni odgovara ne mora odgovarati vama i obrnuto. 
Prve rezultate nege kože sa ovim preparatima videla sam prvenstveno u regulaciji lučenja sebuma, a za to je zadužen Niacinamid. Kada su bubuljice u pitanju primetno je da su se stari ožiljci smanjili, a nove akne i bubuljice su manje i brže splasnu i zacele. I dalje mi tokom onih dana u mesecu iskoči po koja ogromna bubuljica, ali imam utisak da i one brže nestaju i lakše zarastu, a ne ostave trag.


Result of this skin care is that I can leave house without makeup and be comfortable in my own skin.
I just love how everything looks now. I used half of the Niacinamid bottle and half of Salicylic acid one. Azelaic acid is in the tube and I don't know how much is left.
Nicaniamide is a serum that has white color and denser feel to it. Azelaic acid is white cream that I use mostly on T zone.
Salicylic acid is clear solution that is smaller in size and has just 15ml opposite to other ones that have 30ml.

Ukupan rezultat je da mi je koža gotov čista, sem po nekog ožiljka i povremenih bubuljica. Postoje dani kada mi šminka nije potrebna i mogu potpuno samouvereno da izađem iz kuće.
Stvarno mi koža nikada nije bolje izgledala i to mi se jako sviđa. Potrošila sam do sada pola bočice Niacinamida, i pola bočice Salicilne kiseline. Azelična kiselina je u tubi pa nisam sigurno koliko sam je potrošila.
Niacinamid je serum beličaste boje koji je gušće strukture; Azelična kiselina je bele boje u vidu kreme, dok je Salicilna kiselina prozirna i tečna i sadrži 15ml, dok su druga dva u pakovanju od 30ml.

I will continue to use these products and plan to order again Niacinamide and Silicylic acid but also I think I'll try some new stuff. If you have any suggestions write me in the comments.
Hope this was useful and that I answered some questions you had. 
Till next time...
Buy!
Dunja!!!

Nastaviću da koristim ove proizvode i ponovo ću naručiti Niacinamid i Salicilnu kselinu, a planiram i da probam neke nove proizvode.
ako imate bilo kakav predlog i probali ste nešto što ja nisam pišite mi obavezno u komentarima. 
Do novog čitanja...
Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Mnogo mi je drago što si pronašla proizvode koji ti odgovaraju! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Zaista dobar post! Na kraju si pronašla proizvode koji odgovaraju tvojoj koži, i drago mi je zbog toga!

    teen-scorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Kristina. Oiv proizvodi su mi zaista pomogli, a nadam se da ce jos nekom ako se odluce da ih probaju.

      Избриши