New in!!!

By Beauty junkie - 4.6.17

This type of post all of you usually read the most. Somehow I always write about specific products and do not present all the new stuff I bought in one post. This time is different and I'll show you all the things that came on my doorstep in last few weeks. Most of them I bought but also some of them I got. I hope you'll like this post and you'll write your thoughts in the comments.

Postovi poput ovog o novim proizvodima u mojoj kolekciji su najčitaniji, ali znam da ih ne pišem dovoljno često. Moji postovi su češće opisi jednog određenog proizvoda ili grupe njih, ali danas pravim izuzetak, jer sam u prethodnih mesec dana dosta toga kupila, a neke stvari i dobila.
Nadam se da će vam se post dopasti i da ćete svoje utiske podeliti sa mnom u komentarima.


First I will show you makeup products. This month has been a lot of fun for me and some orders came like impulse buy but others were highly expected. I already wrote about BH cosmetics and Carli Bybel palette, and that's one of the best things I bought from the beginning of the year, but now I'll show you more.
From the same company, BH cosmetics I bought two sets of brushes. I just wanted to try some of them and they had a good deal on their site. Every week is some good deal and a lot of discounts so go and check their web site. 

Prvo ću vam pokazati proizvode za šminkanje koje sam kupila. U mesecu maju stigla je BH cosmetics i Carli Bybel paleta, koja je sigurno najbolja kupovina od početka godine, o kojoj sam već pisala, ali danas vam donosim još novih stvarčica koje sam nestrpljivo čekala.

Od iste kompanije BH cosmetics poručila sam dva seta četkica, jer sam naišla na odličan popust. Inače, svake nedelje BH izbacuje nove akcije i sniženja, pa obavezno pogledajte njihov sajt.
Ovaj put sam se odlučila za set od 7 četkica za oči i set četkica koji je nastao u saradnjni sa Ashlez Tisdale. Oba seta izgledaju prelepo, ali su mišljenja o njima podeljena, pa se nadam da neće ispasti da sam uzalud potrošla novac.


Two sets that I have bought are 7 piece eye set and set of brushes by Ashley Tisdale. 
Bought of sets look beautiful and well made. All the reviews about these set are mixed and I do not know what to expect, but you will find out soon enough in my post. 

I was so excited for the other package. These are new Colourpop single pressed eye shadows. Also with 4 of them I bought this white empty palette for single shadows. It was 7$ and I really like it. I still haven't try them but I expect to be as good as Makeup geek eye shadows that I really love. 

Sledeći prozvod koji vam predstavljam je još jedan kom sam se baš radovala. U pitanju su Colourpop pojedinačne presovane senke i njihova prazna magnetizovana paleta u koju mogu da se smeste senke. 
Još uvek ih nisam probala, ali se nadam da će kvalitetom biti bliske Makeup geek pojedinačnim senkama koje baš volim. 


Also I could't wait for new The Ordinary skin care product I ordered.
I've read a lot of reviews about their skin care products and I must say that Selma from the blog Simpy Selma has helped me a lot in choosing right products for my skin type, also Wayne Goss has a lot of videos about The ordinary that had been really helpful. 
I decided to buy Azelaic acid Suspension 10%, Salicylic Acid 2% and Niacinamide 10% + Zinc 1%. We will see how it will perform on my skin. I will test them and incorporate one by one in my skin care.

Još jedna posebna porudžbina dolazi od brenda The Ordinary. Odlučila sam da probam njihove porizvode za negu kože, namenjene masnoj i problematičnoj koži. Poručivanje sa njihovog sajta znači istraživanje i čitanje, a u odabiru su mi posebno pomogli Selmin blog Simply Selma i videi Wayne Goss-a.
Vodeći se svime što sam čula, videla i pročitala odučila sam da kupim 3 proizvoda: Azelaic acid Suspension 10%, Salicylic Acid 2% i Niacinamide 10% + Zinc 1%.
Videću kako će se pokazati na mojoj koži, a planiram da ih uvodim u moju svakodnevnu negu jedan po jedan kako ne bih imala nikakve reakcije.


First day of month of June I had a chance to be part of Burra skin care event where they introduce us to new SPF body lotion with spf 50. As I really love their product I expect that this one will be as great as the others. From that event I came back with a bag of goodies in which were these product - body milk, dermafit and summer lotion. 

Also I bought new deodorant from FA. I love them so much and buy always the same one so this is new step for me and I must say that I love the sent on this. Second product is a random choose from unknown company. I just bought one product that is for curly hair to see if it will work, it was impulsive buy but who knows maybe it will be good one.

Prvog dana meseca juna imala sam čast da prisustvujem Burra kozmetika druženju na kom je predstavljena njihova linija proizvoda za negu na suncu. Tom prilikom dobili smo punu kesu proizvoda. Neke od njih već koristim i volim, a neke ću tek probati. Svakako deo ovoga biće i za vas.

Pored Burra proizvoda tu je i novi Fa dezodorans. Ovi dezodoransi su mi omiljeni, miris im je savršen, a nemaju aluminijum u sebi. Novi miris mi je do sada najlepši i možda zamen moj voljeni Pink passion.
Drugi proizvod na slici je od nepoznatog brenda i namenjen je kovrdžavoj kosi. Bio je impulsivna kupovina, jer sam tražila nešto što će pomoći mojoj prirodnoj kosi da ima lokne koje se neće svuda razleteti. Nadam se da će ovo biti dobar izbor za moju kosu i da ću moći da podelim svoje utiske sa vama.


That's all in this post. Leave me your comments and stay with blog and Instagram for more details on these products.
Till next time...

Buy!
Dunja!!!

To je sve u ovom postu. Obavezno mi ostavite svoje komentare i nastavite da pratite blog i moj Instagram profil gde ćete dobiti više informacija o svim pokazanim proizvodima.
Do novog čitanja...

Pozdrav!
Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Lepa kupovina. Od The Ordinary mi se dopada azelaična kiselina, ona lepo radi posao i posvetljuje kožu i flekice, samo budi pažljiva leti sa njom. Niacinamid me je razočarao, ništa ne radi, mada ja imam prvu verziju, možda si ti uzela reformulisanu, pa budeš imala više sreće. Piši utiske!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam za kiseline, uzela sam i SPF da imam uz njih i zato ih necu odmah probati, vec sam prvo kremula sa Niacinamidom. Videcemo rezultate.

      Избриши