KOZMETIKA AURA paleta za konturisanje!

By Beauty junkie - 21.3.17

Ovog meseca, za 8. mart sebe sam častila nekim proizvodima kompanije Aura. Volim njihov puder Cover me i njihovr prajmer u beloj tubi, a danas vam predstavljam novi proizvod u mojoj kolekciji, 
paletu za konturisanje u nijansi Light.



Konturisanje i proizvodi koji su tome namenjeni već su par godina vrlo popularni i traženi. Većina setova za konturisanje je vrlo skupa, ili  jeftina, ali neodgovarajućih boja i tonova.
Standardni set za konturisanje podrazumeva puder za konture lica, bronzer, puder za fiksiranje i posvetljavanje predela ispod očiju, na bradi, nosu, čelu, kao i hajlajter za dodatno isticanje delova lica.
Drogerijski brendovi se trude da prate trendove, ali do sada samo je Wet'n'wild duo set za konturisanje imao nekog uspeha i bio priznat u blogo zajednici, na YT i od ljudi uticajnih u svetu šminkanja.
Na našem tržištu ovaj set je nedostupan, ali srećom, domaća kompanija AURA nas stalno iznenađuje novitetima koji su pristupačni cenom i koji mogu da odgovore na sve potrebe šminkanja u kućnim uslovima, a i šire.

Aura set za konturisanje dolazi u čvrstom plasičnom pakovanju, u kom su 4 proizvoda, a postoji u dve nijanse Fair i Dark.

Kao i svi AURA proizvodi i ovaj ima zaštitnu nalepnicu koja potvrđuje da proizvod niko pre vas nije otvarao.


4 proizvoda u paleti su srednje veličine, u odnosu na uzorke koji postoje u drogerijama. Unutra pakovanja se nalazi folija na kojoj je naznačeno za šta je pogodan koji proizvod, a u poklopcu je ogledalo, celom dužinom, koje je vrlo korisno. 
Na polođini porizvoda imate sve informacija o samom sastavu pojedinačnih nijansi iz palete.

 


Kao što vidite svaki proizvod ima 4g, a u pakovanju su žuti puder za fiksiranje i posvetljavanje predela ispod očiju, do njega je hajlajter, a u donje redu su bronzer i puder za konturisanje.
Svi proizvodi su lepo osmišljeni, i ni jedan se ne truni, osim hajlajtera, ali samo kada se nanosi širokom "fan" četkom.

Kompaktnost samog proizvoda vrlo je pogodna za putovanje, i u ovoj paleti imate sve potrebe delove za savršeno konturisanje lica.
Bronzer i puder za konturisanje su mat, kao i puder za fikiranje, a jedino je hajlajter sjajan.
Mat bronzer ima sivi podton, pa na prvi pogled ćete pomisliti da je to proizvod za konture, što može da bude pogodno za ljude sa jako svetlim tenom, jer je njima najteže da nađu puder za konturisanje.
Sam proizvod za konture lica u samom pakovanju, a i na svočevima koje ćete vidtei izgleda vrlo toplo, međutim na koži se ponaša potpuno drugačije.

Kombinacija boja je savršena. Pigmentacija proizvoda nije jaka, pa može da se nadograđuje, čak je poželjno, jer sa samo jenim potezom nećete postići željeni izgled.
Iako se nadograđuje, proizvod na licu ne izgleda musavo, niti blatnjavo, ni tople braon boje.
Uz ton kože koji većina nas ima na ovim prostorima sve nijanse savršeno odgovaraju.
Hajlajter je blag, sa roze sjajnim česticama, i na mojoj koži nije toliko laskav, ali kada ga pokupite i četkicu naprskate nekim sprejem za setovanje dobija na jačini i prelepo izgleda na licu.


Proizvod na mojoj masnoj koži traje ceo dan. Ne bledi i ne skida se.
Ovako svi proizvodi izgledaju na koži.
Mislim da bi mom tonu kože dobro odgovarala i tamnija verzija ovog proizvoda, jer moram dosta da nadograđujem nijansu za konturisanje. Često je i mešam sa bronzerom i tako postižem još zagasitiju i hladniju boju.


Znam da o ovom proizvodu možete dosta čitati, pa ću na kraju ovog post predstaviti njegove prednosti i mane.

PREDNOSTI:

  • nijanse koje odgovaraju za konturisanje
  • svetla nijansa bronzera može biti puder za konturisanje za jako svetao ten
  • kompaktno i čvrsto pakovanje
  • ogledalo u poklopcu
  • nadogradiv proizvod koji na licu ne izgleda musavo
  • odličan odnos cene i kvaliteta
  • dugo traje na koži i ne skida se
MANE:
  • žuti puder za setovanje ne fiksira u potpunosti korektor, pa može doći do skupljanja u predelu ispod očiju
  • blaga pigmentacija
Meni se ovaj proizvod zaista sviđa i toplo ga preporučujem svima. Mislim da je odličan za svakodnevnu upotrebu.
Nadam se da vam se sviđa post.
Ako ste probali ovu paletu za konturisanje pišite mi svoje utiske u komentarima.

Do novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!

  • Share:

You Might Also Like

6 comments

  1. I meni se bas svidja ova paleta, s tim sto sam ja uzela u tamnijoj nijansi i sasvim mi odgovara. Po meni sasvim dobar proizvod, pogotovo za tu cenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E bas super sto si pomenula tamniju nijansu. Moram je i ja uzeti. Hvala za komentar.

      Избриши
  2. Анониман22. март 2017. 17:43

    Probala sam ovu paletu , samo tamniju. Uzela sam tamniju , zato što su mi nekako boje lepše. :*

    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ОдговориИзбриши
  3. Draga super post
    Ako moze da svratis i pogledas novi post na mom blogu
    Pusa

    ОдговориИзбриши