Burra kozmetika dnevna krema - moji utisci!

By Beauty junkie - 18.2.17

Možda sam malo i dosadna sa pričom o Burra proizvodima, ali od kada sam ovaj brend otkrila ovaj njihov proizvod za mene je postao omiljeni, i još nisam pronašla bolju kremu za moju masnu kožu.
Danas vam pričam BURRA active age defense day cream.
Kremi za lice koju kupujem stalno, i u poslednje dve godine koristim neprekidno, i za dan i za noć. Desi se da prekinem mesec - dva sa korišćenjem, da se koža ne bi zasitila, ali uvek joj se vraćam jer je za mene ovo proizvod koji nema zamenu.


Krema dolazi u staklenoj posudi sa plavim printom i tirkiznoplavim poklopce. Vrlo je lepo, jednostavno dizajnirana, i možete videti da je dosta uloženo u prezentaciju proizvoda.
Ispod poklopca se krija plastični deo koji štiti kremu od spoljašnjih uticaja. Obično ovaj mini poklopac zagubim, ali ovaj je od tvrđe plastike tako da ga je lako vratiti, neće se zalepiti za veći poklopac i nećete ga izgubiti.
Krema sadrži vrlo kvalitetne sastojke, bez parabena je, a pri analizi njenog sastava uvidećete koliko korisnih sastojaka poseduje. Sastav sam objavila na FB stranici i videćete da nema nijenod štetnog sastojka, da su svi pobrojani sastojci zelene boje, što znači da su kvalitetni za kožu. 
Krema sadrži 50ml proizvoda što je dovoljno za malo više od mesec dana ako se koristi i ujutru i uveče.


Burra kozmetika je deo Esensa doo i proizvodi se u Srbiji. 
Na FB stranici Burra kozmetike dobićete sve potrebne informacije, a ako u vašem lokalnom lilly-u nema ovih proizvoda možete ih naručiti na njihovoj stranici.
Pre kupovine su bili ljubazni da mi proslede informacije o kremi koju kupujem, jer mi je bilo jako bitno da bude pogodna za masnu kožu. Evo kako je burra dnevna krema opisana:

Burra kozmetika je bazirana na kompleksima peptida, inovativnom rešenju za poboljšanje integriteta i kvaliteta kože. 
I dnevna i noćna krema sadrže i ulje marule koje obiluje omega 6 linoleinskom kiselinom, pa se preporučuju i masnoj koži. Tu primenu posebno ističemo jer su osobe sa masnom kožom često u dilemi šta od preparata mogu da koriste za negu. 
Naučno je dokazano da masnoj koži sa preteranim lučenjem sebuma nedostaje linoleinske kiseline. Čim joj to nadomestimo (vitamin B3-niacin), prestaje preterano lučenje sebuma, pa se samim tim redukuje i mašćenje kože.
U Burra kremama se nalazi sve što je potrebno i masnoj koži, posebno dehidriranoj masnoj, zbog prisustva hijaluronske kiseline, neophodne za vodovezujući kapacitet kože - hidrataciju.

Kao neko ko ima izrazto masnu kožu sve ovo me je jako zainteresovalo, a činjenica da je domaće proizvodnje me je dodatno povukla da probam ovu kremu.


Krema u teglici je bele boje, ali skroz lagane teksture koja se brzo upija. Ima isti miris kao njihov roll-on, i ovo je jedan od mirisa koji me podseća na nešto iz detinjstva, ali nikako ne mogu da dokučim na šta.
Krema je pogodna i za dan i za noć, a od kako je koristim svakodnevno i pored hladnog vremena nemam ni jednu tačku na licu gde mi je koža suva ili se ljuspa zbog uticaja vetra i hladnoće.
Hidratacija koju ova krema pruža je savršena za masnu kožu. Odlična je kao podloga za šminku i moje lice nikada nije izgledalo lepše.
Nisam sigurna da je smanjila lučenje sebuma, jer je kod mene ono izraženo, i uvek postoji, ali je ujednačila ton kože, pore se ne zapušuju tako često i nemam bubuljice, samo kada se hormoni probude.
Od kada sam počela da je koristim nemam velike akne na licu, koje su bolne i traju danima, koža je smirenija i mnogo lepša.


Nakon što je koža upije krema ostavlja sloj koji nije masan i težak, već gotovo da štiti kožu od spoljnih uticaja.
Potrebna je mala količina da hidriram celo lice, i mislim da će ova krema trajati bar 2 meseca, uz stalnu upotrebu ujutru i uveče.
Kako sam kremu kupila u kompletu sa kremom za vrat i dekolte, ne znam njenu pravu cenu, ali u pojedinim drogerijama su mi rekli da je negde oko 1900 dinara.
Ovo nije najjeftiniji proizvod za negu lice, ali nega lica je nešto za šta ja lično ne žalim novac.
Moja koža reaguje burno, imam akne i bubuljice, i izrazito masnu kožu.
Burra krema mi je pružila sve što je neophodno da mi koža bude mirna i lepa, i da moja šminka traje.
Prednost uvek dajem domaćoj proizvodnji i jako sam srećna što mogu da vam preporučim domaći brend, koji nudi proizvode vrhunskog kvaliteta.

Ako ste već probali nešto od Burra kozmetike, pišite mi u komentarima.
Ja sam se već nameračila na kremu za neku područja oko očiju, i čekam neku promociju da je ugrabim.
Burra dnevnoj kremi ću se sigurno vratiti, jer je za mene pun pogodak.

Do novog posta, i novog čitanja...
Pozdrav!

Dunja!!!

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Citajuci postove srpskih blogerica cesto se iznenadim koliko imate domacih brendova kako preparativne tako i dekorativne kozmetike. U debelom smo zaostatku za vama. Jako mi je zao sto se vasi brendovi ne uvoze kod nas jer npr ovu Burra kremicu bih rado isprobala, namijenjena je masnoj, dehidriranoj kozi kakva je moja i plus sastav je kvalitetan. Ali ide na moj spisak za kupnju.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ova krema je super. Imamo dosta brendova, sto me jako raduje i novi se javljaju uvek. Posebno mi se svidjaju one mini radionice kozmetike, ali i ovde i u BiH i HR ima bas dosta takvih brendova, kojima treba posvetiti paznju i probati njihove proizvode.

      Избриши