GR mini karmini mix 1 i mix 2

By Beauty junkie - 14.9.16

GR paket koji je stigao na moju adresu pored korektora o kojim sam vam pisala sadržao je i pakovanje, tj. dva pakovanja onoga što bih ja nazvala mikro, a ne mini karmina.

Ideja ovog proizvoda je fantastična, slatka i neodoljiva. Pakovanje svakog seta sadrži 6 mikro mini karmina, koji su sortirani po boji, koji  ukupno imaju 3g, svaki karmin ima 0,5grama, a cena im je 488din.
Rekla bih da je mix 1 više neutralnih i rozikastih tonova, uz jedan karmin vedrije boje, dok je mix 2 kombinacija crvenih tonova, od onih jarkih do tamnih, jesenjih boja.
Svaki mix ima svoju kutijicu, koja je mala i jednostavna za nošenje, neprimetna u torbi, i vrlo praktična.


Pojedinačna pakovanja su obeležena brojem, i imaju providni poklopac koji se skida povlačenjem.
Količina proizvoda koji dobijete je sam vrh karmina, ispupčenje koje vidite na slikama.
Karmini se jako lako i precizno nanose, jer su mali površinom, i teksturom su za nijansu kremastiji od standardnih velvet matte karmina po kojima su rađeni.


Brojevi koje imaju karmini odgovaraju brojevima njihovog velikog brata - regularnog velvet mat karmina.
Prvi mix možete videti na slici ispod. Ovo su boje koje su rozikaste i uglavnom smirenijeg tona, provuče se i po koja neutralna nijansa.
Mix 2 je tamnijih i jačih boja, sa dve neutralne nijanse, kao balans celom setu. 
Sami mix-evi su dobro osmišljeni po koloritu i super je što kad ih nosite sa sobom uvek imate više opcija.
mix 1
mix 2
Ako se pitate šta će vam ovo i koje je svrha kupovine ovog proizvoda odgovor je...
Ako obožavate mini verzije ili ako volite slatka pakovanja, a posebno ako ne znate koji biste mat karmin sebi kupili, ili ako idete na put, pa ne biste da nosite mnogo proizvoda zausta treba da kupite ove male karmine.

Neće se brzo potrošiti, verujte mi, a u malom pakovanju dobićete sve karakteristike pravog karmina, i sigurna sam da ćete otkriti neku nijansu koja vam baš pristaje. Ja sam otkrila nijansu broj 12.

Znam da su mnogi pisali o ovim karminima, ali volela bih i da vi kažete svoje utiske o mom postu i podelite sa mnom svoje favorite među svim nijansama GR mat karmina.

Do novog čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO PRATITE BLOG!!!


  • Share:

You Might Also Like

4 comments

  1. Da li bi se taj paketić mogao negdje kupiti? Veeliki sam ljubitelj ruževa, ali iskreno još niti jedan nisam do kraja potrošila zbog toga što se stalno prebacujem s jednog na drugi. Ovakva pakovanja su isuviše praktična da ih ne bi nabavila!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada već treba da ih ima po radnjama gde prodaju GR. Ako nemaju pitaj slobodno, ja tako radim u lokalnoj parfimeriji i oni obično to nabave čim bude na lageru.

      Избриши