BIG like br.2

By Beauty junkie - 25.7.15

Ćao još jednom!!!

Danas vam pišem još jedan post pod nazivom BIG LAJK. Ideja ovih postova je da vam opišem prvi utisak koji imam o nekom proizvodu i to da li me je oduševio ili razočarao.
Prethodni post ovog tipa je ovde, a danas ima samo naziv Big Like, jer sam morala da vam predstavim proizvod za kosu od kog se uopšte nisam nadala oduševljenju niti pozitivnom utisku.

U pitanju je Schwarzkopf Gliss DAILY OIL ELIXIR za veoma oštećenu i suvu kosu, baš kakva je moja.



Ovaj proizvod nije u mom posedu. Sestra ga ja dala mami, a ja ga probala slučajno kad mi pri ruci nije bilo moje macadamia ulje.

Koji su prvi utisci:

1. Pakovanje je odlično, plastično sa pumpicom, koja je vrlo korisna i lako možete da dozirate proizvod od male količine, poput jedne kapi, do potpunog pritiskanja, kada će izaći veća količina proizvoda (ove kapi sam koristila dva puta i nijednom nije bilo potrebe da pumpicu pritisnem do kraja ). Pakovanje ima 75 ml i košta 809 din. U Lilly drogeriama je trenutno sniženje, pa ga možete kupiti za 599 din.



2. Proizvod je vrlo gust i mastan, i pod prstima imate osećaj da ćete nahraniti kosu i da zaista radi.
Mala količina je dovoljna za krajeve kose, a na pakovanju piše da se ovaj proizvod može koristiti na 3 načina: pre pranja kose, posle pranja kose nanošenjem na mokru kosu i nanošenjem na suvu kosu. Ja sam ga koristila na treći način, jer mojoj kosi to najviše prija i to samo na krajevima nakon prese za kosu.

Na slikama ćete videti i sastav proizvoda, koji u sebi ima i silikone i ulja, a pozitivno je to što su ulja na trećem i četvrtom mestu u sastavu. Prva dva mesta naravno zauzimaju silikoni.
Evo i ssastava proizvoda:
Cyclomehicone, Trisiloxane, Dimethiconol, Helianthus Annuus Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Limonene, Benzyl Salicylate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, CI 40800.



 Ovde ću vam postaviti i sliku sastava Macadamia ulja za kosu, i videćete da razlika nije prevelika, i da i Macadamia ulje kao prve dve stavke ima silikone, a pakovanje od 10 ml košta 440 din.


Sastav macadamia ulja: Dimethicone, Cyclomethicone, Tocopheryl Acetate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum/Fragrance, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Coumarin, Linalool, Limonene

3. Treća stvar koja me je oduševila kod ovog proizovda jeste sam osećaj koji pruža na kosi. Nakon korišćenja ovog proizvoda kosa je sjajna, izgleda zdravo i pod rukama daje izuzetno mek osećaj. Ne mogu da vam opišem koliko sam bila zadovoljna, i iznenađena, jer to nisam očekivala od Gliss proizvoda. (Njihovi šamponi mi baš ne odgovaraju )

Ne mogu reći kako proizvod deluje na kosu kada ga duže koristite, jer su ovo samo moji prvi utisci, nakon dva korišćenja.

Ako ste ga vi koristili pišite mi. 

Nisam sigurna da ovaj proizovd može da zameni Macadamia ulje koje koristim, ali mi je svakako zapalo za oko i moguće je da ću ga kupiti, ili nastaviti ovo da koristim bar mesec dana kako bih videla ima li nekih poboljšanja na kosi.

Toliko u ovom brzom i kratkom postu.
Morala sam nešto da napišem, jer mi se proizvod zaista svideo na prvu loptu i mislim da je vredno pogledati ga.
Ne mogu reći da je jeftin, ali sigurna sam da bočica od 75 ml može da traje bar 6 meseci i duže, pa cena od 809 din može da se isplati.

Do sledećeg čitanja...
Pozdrav!!!

Dunja!

HVALA ŠTO ME PRATITE!!!



  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. Kad su u pitanju Glis proizvodi uveliko ih izbjegavam...probala sam samo balzam (zlatni) i uopce mi se ne svidja jer ima previse vjestacke boje...kad ostane na poklopcu pa se osusi ima toliko intenzivnu zlatnu boji da je to strasno...tako da sigurno nemam namjeru probati vise niti jedan...ali volim koristiti ulja opcenito,serume i slicne proizvode za kosu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam bila skepticna, jer takođe namam lepa iskustva, ali kad sam proverila sastojke oba oba ulja imaju slicne sastojka, i po stetnosti i po koristi. Verovali ili ne svako ima samo po 3/4 korisna sastojka i po jedan sastojak koji može da izazove bubuljice. Ja sam bila bas iznenadjena.

      Избриши