ESTAR KOZMETIKA - serum za hidrataciju - prvi utisci

By Beauty junkie - 5.4.15

Ćao svima!!!

Ako me pratite na FB-u pre par dana ste videli sliku testera koje mi je poslala ljubazna Tamara Gerić, tvorac ručno pravljene kozmetike u Srbiji pod nazivom Estar Cosmetics. ( FB stranica )
Od tri proizvoda koja su mi stigla dva već redovno koristim, a danas vam kuckam moje prve utiske o njihovom najprodavanijem proizvodu - serumu za hidratacijju.



Prva stvar koju želim da kažem jeste da u potpunosti podržavam domaće kompanije koje stvaraju u Srbijii, kao i ljude koji su odvažni da naprave nešto novo, drugačije i posebno i da bude domaće, u konkurenciji sa svim stranim brendovima, kompanijama i drogeriama.
Estar kozmetika to potvrđuje.
Ova mala domaća kozmetička kuća, me je iznenadila načinom na koji se ophodi prema svojim kupcima, pažnjom sa kojom pakuje i šalje proizvode i opštim utiskom koji su ostavili na mene.
Tamara Gerić, koja se krije iza ovog imena, poslala mi je proizvode koji nastaju kao delo njenih ruku, i koji bi prijali mojoj izuzetno masnoj i problematičnoj koži. Bilo je dovoljno samo da im pošaljem poruku i odmah su odgovorili, dajući svoje predloge i šaljući mi mali paket koji me je potpuno oduševio.

Iako su proizvodi poslati, nisam ih dobila kako bih pisala recenziju o njima, već je ovo moj iskreni opis, komentar i doživljaj koji je korišćenje ovih proizvoda ostavilo na mene.

Od tri proizvoda koje sam dobila danas pišem o onom koji najviše koristim i koji je po svemu vrlo poseban.
Ovo je najprodvaniji proizvod ove kozmetičke kuće, a na ličnom primeru vidim i zašto.

Evo šta o ovm proizvodu kažu na sajtu Estar kozmetike:
Serum za hidrataciju - Serum koji osvežava i obezbeđuje duboku hidrataciju kože te na taj način obnavlja i uklanja posledice isušivanja. Tečan je i može se naneti čak i prstima (umivanjem). Prijatan je i nakon njega krema se može i izostaviti. Brzo se upija u dublje slojeve epidermisa gde aktivne komponente nastavljaju da deluju. 

Sastav proizvoda ja naznačen na bočici i vidite ga na slici.


Ovaj serum je izuzetno lagan, prijatan za kožu i brzoupijajući, pa će odgovarati apsolutno svima, bez obzira na tip kože.
Serum miriše lepo, sveže i sladunjavo. Najviše se oseti miris ruže, a moj dragi kaže da podseća na miris određene vrste tamjana.
Pošto je lagane, vodenaste teksture,  može da se koristi i ujutru, pre šminkanja i uveče.
Način upotrebe naznačen je na pakovanju.


Kao što vidite naznačen je i datum do kog možete koristiti proizvod, a moram napomenuti da tester sadrži 30 ml i da će sigurno biti dovoljan da se koristi 2 meseca.

Na vrhu testera je pumpica, a na sajtu Estar kozmetike stoji da puna veličina proizvoda iznosi 100 ml i da sa nalazi u ambalaži sa dispanzerom. Cena proizvoda je 600 din.

Meni su dve pumpice dovoljne da nanesem na lice i vrat. Sama pumpica je vrlo praktična i nema bojazni da će izaći više proizvoda nego što je potrebno, iako kod ovog proizvoda veća količina vam sigurno neće zamastiti lice.
Na slici vidite kako proizvod izgleda kad se istisne na kožu.


Kao osoba sa izrazito masnom kožom ovaj serum mi u potpunosti odgovara. Koristim ga oko nedelju dana, ujutru i uveče i do sada nisam videla neke reakcije na kože, ali moram još da ga probam da bih bila u potpunosti sigurna.
Ujutru je ovaj serum divan za buđenje, jer blago hladi, pošto ja ne bazi vode, i neće mi zamastiti lice više nego što već jeste.
Na delovima kože koji se osuše od upotrebe tretmana za problematičnu kožu ovaj serum je prijatan, blag, ne pecka i več nakon prvog nanošenja suvi delovi kože se ne vide.

Opšti utisak o ovm proizvodu je 9/10.

Ovo je proizvod za svakoga, vrlo prijatan, kvalitetan i vrlo pristupačan po ceni.
Ako želite da kupite nešto za jutarnju negu što će vas razbuditi, nahraniti vam kožu i ostaviti je svežom i prijatnom preporučujem vam Estar cosmetics - Serum za hidrataciju..

U ovom postu toliko. Pišite mi ukoliko ste probali nešto od Estar kozmetike.
Ubrzo sledi post i o njihovoj noćnoj kremi.
Hvala vam na čitanju, a do novog druženja...
Pozdrav!!!
Dunja!!!

HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!!!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments