MACADAMIA Ulje za kosu - RECENZIJA

By Beauty junkie - 23.7.14

Ćao svima!!!
Još jedan post na mom blogu posvećen je proizvodima  za negu kose. Ovo će biti kratak post o novom proizvodu koji sam testirala u poslednjih 10 dana.

Nakon meseci korišćenja AMIKA ulja za kosu, rešila sam da probam i čuveno i hvaljeno MACADAMIA Healing Oil Treatment (ulje za kosu).


U rodavnici HILL cosmeticks, na Zelenom vencu, kupila sam 10ml ulja po ceni od 340 din.  
Ulje je tretman za kosu, tako piše na pakovanju i može da se koristi kao i sva druga ulja - na mokroj ili na suvoj kosi. U mom slučaju to je često i na mokroj i na suvoj kosi.
Bočica od 10 ml nema praktičan otvor, preširok je, pa sam ja i ovo ulje, kao i prethodno prebacila u bočicu od kapi za oči, koja na vrhu ima dozer, kao pipetu, koja omogućava lakše nanošenje proizvoda. 
Ulje je izuetno masno i gusto. Za razliku od Amika ulja ovo je žute bojje, i čini mi se za nijansu gušće.
Ovih dana ulje sam baš često koristila, jer sam se kupala na bazenu, pa sam i kosu prala skoro svaki dan.
Već nakon prvog nanošenja, nakon sušenja kose fenom uvidela sam da je kosa na dodir mnooooogo mekša. Iskreno, mislim da mi nikada kosa nije bila tako mekana, bila sam oduševljena pa sam davala svima da je pipnu. Moji suvi krajevi se nisu uopšte osetili, osećaj pod rukom je kao potpuno zdrava kosa. evo i sad prolazim rukom kroz rep i ne verujem da se radi o mojoj kosi.
Koristila sam ulje i kada sam kosu peglala presom. Obzirom da je to bilo samo jednom nemam potpuni utisak da li je ulje zaštitilo moju kosu ili ne, ali sigunno je da je kosa opet pod rukom, posebno na krajevima bila glatka i potpuno zdrava.

Sastav ulja vidite na slici. Prva dav sastojka su silikon, drugi je dimethicone, o kom sam već pisala OVDE, i zato ulje stavljajte samo na krajeve kose, nikako na koren. Sledeća dva sastojka su ulja i to makadamian ulje i arganovo ulje.
Na sedećoj slici videćete boju ulja u bočici u koju sam ga premsula. Bočica od kapi od 15ml je skoro puna ( na slici i to možete da uočite ), tako da proizvod dobijate u mililitraži koja je naznačena na pakovanju, a pozitivno je i to ( pogledajte gornju sliku ) što je proizvod naravljen u USA. To znači da ga direktno uvoze i da nije poput onih komercijalnih proizvda koji se razlikuju po pakovanju i kvalittu za američko, evropsko, a posebno istočno-evropsko tržište, gde spadamo i mi.



Posle 10 dana korišćenja, evo  koji su  moji utisci:

NEGATIVNIH UTISAKA NEMA!!!

POZITIVNO:
- cena - ovo pakovanje je zaista pristupačno, a nadam se da će mi trajati koliko i Amika ulje - oko 6 meseci.
- gustina i kvalitet proizvoda
- momentalno vidljiva razlika na kosi
- predivan misris ( isti je kod svih Macadamia proizvoda )

Nastaviću da koristim ovo ulje.
Moram priznati da sam njim zadovoljnija od Amika ulja, iako sam i to ulje obožavala. Razlike u kvalitetu nema, već u samom odabiru ulja.
Moguće je da mi ulje macadamia odgovara više od ulja bobica obliphica, na kom se baziraju svi Amika proizvodi.

U ovom postu toliko.
HVALA VAM ŠTO ME PRATITE!
kiss
Beauty junkie DUNJA!

  • Share:

You Might Also Like

0 comments